niedziela, 11 grudnia 2011

Anioł-Tilda part 2

Moja młodsza siostra zmęczyła mnie wczoraj,żebym uszyła jej tego oto anioła...a ściślej mówiąc spodobał się jej ten pierwszy-w niebieskiej koszuli,ale przekonałam ją,że uszyję jej podobnego, tyle że w innych kolorach. Młoda była tak zdesperowana, że aż sama chciała się zabrać za szycie...Piszę 'zdesperowana', ponieważ, żeby moja siostra chciała się zabrać za jakiekolwiek rękodzieło to musi być już na prawdę akt desperacji. Mówiąc zupełnie szczerze, młoda ma do tego dwie lewe ręce (sama się do tego przyznaje). I to wcale nie jest związane z tym, że nie miała takich możliwości spróbowania swoich sił w tym temacie. Nie będę Wam tutaj pisać ile razy przekonywałam ją do tego że i ona coś twórczego może zdziałać...Okazało się jednak po wielu próbach,że  może owszem-geny mamy te same,ale zdecydowanie w różnych wariantach. Ja twórcza byłam zawsze, młoda twórcze działanie omijała szerokim łukiem...Ale za to Ona umie coś czego ja nie potrafię i do tego to ja zdecydowanie mam dwie lewe ręce-gotowanie...Mówię Wam jak młoda coś upichci to niebo w gębie a ja to lepiej żebym garów i kuchni nie puściła z dymem :) Gotuje bo muszę, bo mąż i dzieci muszą coś jeść, ale nie znoszę i nie umiem gotować...bo nawet gdybym bardzo chciała i nie wiem jak się do tego przykładała to i tak...wychodzi jak zawsze...Zresztą...dla mnie-analityka-hasło w przepisie 'przyprawić do smaku' jest najgorszym zdaniem jakie istnieje :D
Anioła uszyłam więc sama,ale młoda go wypychała,więc jakiś pierwiastek twórczy w powstanie anioła od siebie dodała;) 
Dobra to tyle, bo Was zanudzam, zapraszam do oglądania fotek i komentowania ;)



7 komentarzy:

  1. Ciao ho visto che ti piacciono anche le maschere veneziane....seguimi anche su facebook su maskerelle di roberta Carraro e scrivi commento sul blog Maskerelle.Potrai partecipare al concorso per vincere una mia maschera.Ciao

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W rodzinnym gronie,przepełnionych miłością Wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny anioł :) siostrzany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest taki cudny,że mogłabym go adoptować:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny anioł zapraszam też do mnie http://klubtilda.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń